«Det er helt uakseptabelt at Regjeringen ikke utnytter den meste effektive delen av spesialist-helsetjenesten langt bedre, sa den tidligere lederen av Stortingets Helse- og omsorgskomite, Harald Nesvik (FrP), allerede i 2008 og varslet at han ville ta dette uløste problemet opp i en interpellasjon i Stortinget om økt satsing på de meget effektive avtalespesialistene». Dette intervjuet med...















